Subject: Teabenõue Ravimiametile COVID-19 vastaste vaktsiinidega seotud kahjunõuded tootjate vastu
From: MTÜ Ikkagi Inimesed <[email-masked]>
To: "Ravimiamet" <[email-masked]>
Date: Thu, 10 Jul 2025 11:33:39 +0300

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tervist!

Esitame MTÜ Ikkagi Inimesed poolt teabenõude Ravimiametile.

Palume registreerida teabenõue dokumendihaldussüsteemides korrektselt, st 
meie poolt dokumendile pandud pealkirjaga. "Pöördumine" ei ole antud 
dokumendi pealkiri, see on dokumendi kategooria ning seda palume pealkirjana 
mitte kasutada.

Lugupidamisega
_________________________
Riina Kütt

MTÜ Ikkagi Inimesed juhatuse esimees
Telefon:    +372 503 2251
E-post:     [email-masked] <mailto:[email-masked]>
Koduleht: https://ikkagiinimesed.ee <https://ikkagiinimesed.ee/>

Blogi:       https://ikkagiinimesed.blogspot.com/